V Kacanovech
Návštěvní kniha

free html hit
counter
Pomníky ve stržích západně od obce Mužský

Kdy a při jaké příležitosti jsem fotografie pořídil: 11. 12. 2010 na vlastní trase hvězdicové akce Setkání členů, přátel a příznivců turistiky v Českém ráji – 1/ mezi jedenáctou a čtvrt na dvanáctou dopolední, 2/ mezi čtvrt na dvanáctou a půl dvanáctou dopolední.

Jak se sem dostanete:Obec Mužský je malá ves na plošině pod stejnojmenným vrcholem, 4,5 km východně od Mnichova Hradiště. Dostanete se sem po zeleně značené cestě ze Skalky po 1,5 km a z opačné strany po stejně značené cestě z restaurace Na krásné vyhlídce po 2,5 km.. Ke křížům je možno se dostat za rozcestí červených a zelených značek Skalka odbočením doleva kolem drátěnky a na jejím konci dále doprava pod jejím západním koncem. Kříže se nacházejí ve volném terénu.

Charakteristika: ---- /jedná se o typové kříže/ ---------

Můj zážitek: při hvězdicové akce Předsilvestrovské setkání členů, přátel a příznivců turistiky v Českém ráji jsme nejprve šli z Mnichova Hradiště na Valečov, kde jsme poseděli. Za Bunclavou a Skalkou na začátku zeleně značené cesty rozdělila se dočasně výprava na dvě části, jedna část pokračovala na Krásnou vyhlídku po značkách po silnici, druhá část pokračovala doleva na počátku drátěnkou ohrazené obory. Tuto rovněž dvoučlennou část vedl Vláďa z Jilemnice po velmi členitém terénu plném krátkými klesáními a stoupáními a pokrytým vlhkým těžkým sněhem, po němž to bohudík neklouzalo. Ze tří pomníků podařilo se mu nalézt dva. Nakonec sestoupili jsme ke Studenému průchodu a po žlutě značené cestě sestoupali do Olšiny do restaurace Pod hradem, kam již první část výpravy dorazila a kde konalo se setkání.

Můj E-mail: ludek(zavináč)slosar(tečka)cz
Jsi od 1.4.1999 v pořadí  . poutník, který zabloudil na tyto stránky a který se na ně bude vracet již zcela s vědomým úmyslem